Usein kysytyt kysymykset erikoisjärjestelyistämme

07.08.2020

Turvallisuus Eerikkilässä

Onko Eerikkilässä turvallista vierailla?

Eerikkilän toiminnan keskiössä ovat vieraamme ja henkilöstömme, joiden kaikkien turvallisuuden ylläpitämiseen kiinnitämme nyt erityisesti huomiota.

Maksimoimme turvallisuuden tiloissamme ja varmistamme viranomaisohjeistuksen noudattamisen ja varovaisuuden kaikessa, mitä teemme. Huolehdimme vieraidemme ja henkilöstömme hyvinvoinnista erikoisjärjestelyin ja kantaen vastuumme asiakkaiden turvallisuudesta ja tilojemme hygieniasta. Tarkkailemme jatkuvasti vallitsevaa tilannetta ja viranomaisohjeistuksia ja tarkennamme ohjeitamme jatkuvasti uusien ajantasaisien toimintaohjeiden mukaisiksi. Lue lisää.

Kaikille asiakkaillemme jaetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä Eerikkilän pelisäännöt, kuinka toimia pandemian aikana ja huomioida itsensä, muiden asiakkaiden ja henkilökuntamme turvallisuus. Myös tiloihimme on lisätty tiedotteita ja tarvittaessa lisäohjeistusta saat vastaanotostamme (Avoinna ma-la klo 8-22, su 8-19 0201 108 200 / reception@eerikkila.fi)

Eerikkilän henkilökunta käyttää kasvomaskeja toistaiseksi kaikissa asiakaskohtaamisissa. Haluamme näin toimia ennakoiden ja turvallisuutta edistäen.

 

Mitä minun tulee erityisesti huomioida, kun saavun Eerikkilään vallitsevan tilanteen aikana?

Päivitämme ajantasaista tietoa jatkuvasti. Tarkistathan avoinna olevat palvelut ja aukioloajat vastaanotostamme (avoinna ma-la klo 8-22, su 8-19 0201 108 200 / reception@eerikkila.fi) tai täältä.

Tutustu tarkasti ohjeistuksiin ja noudata niitä vierailusi aikana.

Pyydämme asiakkaitamme välttämään turhaa läpikulkua sisätiloissa, esim. vastaanottoaulassa.

Sisäänkirjautumisen ja asioinnin vastaanotossa hoitaa vain yksi henkilö ryhmästä / seurueesta. Asioidessa vastaanotossa ja alueen sisätiloissa liikkuessa tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin (suositus 2 metriä).

Toivomme, että käytät maksukortteja ja lähimaksua käteisen sijaan paikan päällä tapahtuvissa maksusuorituksissa.

Huomioithan, että osa palveluistamme on tällä hetkellä saatavilla vain ennakkovaruksesta (esim. majoitus ja saunat).

Alueellamme on runsaasti käsidesiautomaatteja, huolehdithan hyvästä käsihygieniasta.

Haluamme turvata asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveyttä, joten jos tunnet mitään flunssan oireita, jääthän kotiin.

Eerikkilän henkilökunta käyttää kasvomaskeja toistaiseksi kaikissa asiakaskohtaamisissa. Haluamme näin toimia ennakoiden ja turvallisuutta edistäen.

 

Miten Eerikkilässä huomioidaan vallitseva tilanne esim. siivouksen suhteen?

Tilojemme siivouksesta vastaa SOL-palvelut olemassa olevien siivous- ja desinfiointiohjeiden mukaisesti. Niissä tiloissa, joissa liikkuu eniten asiakkaita, siivousta on tehostettu.

Tekstiilihuollostamme vastaa Comforta. Kaikissa Comfortan pesuloissa varautuminen tartuntavaarallisten tekstiilien käsittelyyn on jatkuvasti korkealla tasolla. Niissä toteutetaan SFS 14065 -mikrobiologisen puhtauden standardia, joka on osa ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmää. Se takaa, että tekstiilit ovat aina korkean hygieenisyyden vaatimukset täyttäviä.

Seuraamme jatkuvasti terveysviranomaisten suosituksia ja päivitämme toimintatapojamme niiden mukaisesti.

 

Miten turvavälit ja kontaktien välttäminen on huomioitu Eerikkilässä?

 

Ryhmän jäsenet liikkuvat tiloissa yhdessä ja eri aikaan muiden ryhmien kanssa. Ryhmien huoltajat / ohjaajat saavat erilliset ohjeet hygieniaan ja turvallisuuteen liittyen ja huolehtivat niiden noudattamisesta omalta osaltaan. Ryhmien aikataulut järjestetään niin, että turhia kohtaamisia ei tapahdu.

Tietyissä tiloissa, kuten vastaanottoaulassa ja sisäliikuntatiloissa on rajoitettu paikalla olevien henkilöiden yhtäaikaista määrää, jotta turvavälit säilyvät.

 

Miten ruokailut on hoidettu Eerikkilässä nyt?

Ravintolassa noudatamme tiukkoja turvallisuusvaatimuksia ja henkilökuntamme ohjeistaa ruokailutilanteessa toimimista. Olemme lisänneet ravintolaan tullessa käsidesimahdollisuuksia ja pöytien välejä on kasvatettu.

Myös suosittu buffetkattaus on jälleen tarjolla. Ravintola aukioloajoissa ja tarjonnassa saattaa kuitenkin olla päiväkohtaisia muutoksia. Tarkistathan saatavuuden vastaanotostamme tai myyntipavelusta.

Ruokailut ovat saatavilla pääsääntöisesti ennakkovarauksesta. Varaukset vastaanotosta 2 vrk ennen. Emme voi taata kaikkina päivinä saatavuutta paikan päällä tehtyihin tilauksiin. Paikan päällä tilatut ruuat maksetaan vastaanottoon ennen ruokailuun siirtymistä.

Seuraamme edelleen ravintoloille asetettuja toimintaohjeistuksia ja päivitämme toimintaamme rajoitusten ja viranomaisohjeistusten mukaisiksi.

Klubitalon Cafe 49 on tilapäisesti suljettu. Vastaanottomme kahvila & Shop palvelee vastaanoton aukioloaikojen mukaisesti rajoitetulla tuotevalikoimalla ja rajoitetuin asiakasmäärin, siten että turvavälit toteutuvat.

 

Olen tulossa lomalle ja haluan välttää kontakteja vieraisiin ihmisiin. Onko se mahdollista?

Vapaa-ajan asiakkaiden sisäänkirjautumisen voi tehdä normaalisti vastaanotossamme tai halutessasi asioida ilman henkilökontakteja, on mahdollista ilmoittaa meille ennakkoon saapumisaika. Tällöin toimitamme majoitusavaimet ja ohjeet valmiiksi majoituskohteeseen.

Varaus on mahdollista maksaa normaalisti vastaanotossamme saapuessasi tai halutessasi asioida ilman henkilökontakteja, voit ilmoittaa luottokortin numeron etukäteen ja veloitamme maksun luottokortilta.

Ryhmävarauksissa vain yhteyshenkilö asioi vastaanotossa ja muu ryhmä voi odottaa ulkona / autoissa ja siirtyä suoraan majoituskohteeseen.

 

Miten henkilökunnan tartunnoille altistuminen ja niiden levittäminen on minimoitu?

Asiakaspalvelutiskeillämme on käytössä suojapleksit ja lisäksi joissakin tehtävissä henkilökunnan käytössä on suojavisiireitä, kasvomaskeja ja kertakäyttöhanskoja.

Koko henkilökuntamme on ohjeistettu poikkeusajan toimintaohjeilla ja huomioimme asiakkaidemme turvallisuuden ja vierailun onnistumisen jokaisella kohtaamispisteellä.

Työntekijöitä on ohjeistettu toimimaan asianmukaisesti vallitsevassa tilanteessa ja toimimaan turvallisesti välttyäkseen tartunnalta.

Pidättäydymme kättelystä ja vältämme tilanteita, joissa voi altistua ihmisten aivastelulle, yskinnälle tai vastaavalle.

Olemme lisänneet desinfektiohuuhteiden ja desinfioivien sumutteiden käyttöä. Kehotamme työntekijöitämme erityisen huolelliseen käsihygieniaan.

Huomioimme turvallisuuden myös työvuorosuunnittelussa minimoimalla usean ihmisen kohtaamisia, emme kokoonnu suurina ryhminä ja suosittelemme henkilökunnallemme etätyötä niissä tehtävissä, joissa se on mahdollista.

 

Miten itse voin toimia niin, että ehkäisen tartuntoja

Tule meille vain terveenä. Jos olet flunssainen tai tunnet olosi muuten heikoksi, jää kotiin. Jos perheenjäsenelläsi on hengitystieoireita, suosittelemme myös silloin jäämään kotiin tarkkailemaan tilannetta.

Huolehdi turvaväleistä ja käsihygieniasta.

Tutustu tarkasti ohjeistuksiin ja noudata niitä vierailusi aikana.

Jos paikan päällä epäilet sairastuneesi, pysy huoneessasi ja ilmoita asiasta välittömästi vastaanottoomme sekä joukkueenjohtajalle (ryhmän ollessa kyseessä.) Sairastuneen majoitustila eristetään ja toimimme voimassa olevien ohjeiden mukaisesti yhdessä terveydenhuollon kanssa.

 

Jos epäilen sairastuneeni koronaan Eerikkilässä ollessani, miten toimin?

Jos paikan päällä epäilet sairastuneesi, pysy huoneessasi ja ilmoita asiasta välittömästi vastaanottoomme sekä joukkueenjohtajalle (ryhmän ollessa kyseessä.) Sairastuneen majoitustila eristetään ja toimimme voimassa olevien ohjeiden mukaisesti yhdessä terveydenhuollon kanssa.

 

Saatavilla olevat palvelut

Mistä tiedän mitkä palvelut ovat käytettävissä vierailuni aikana?

Avaamme palveluitamme asteittain ja päivitämme ajantasaista tietoa tälle sivulle sitä mukaa, kun viranomaisohjeistukset tarkentuvat ja palveluita avataan. Ajantasaisen tiedon saat myös vastaanotostamme (avoinna ma-la klo 8-22, su klo 8-19, 0201 108 200 / reception@eerikkila.fi)

 

Mitä vaikutuksia viranomaisten rajoituksilla on nyt Eerikkilän palveluihin?

Tilojamme avataan portaittain kysynnän kasvaessa ja viranomaisohjeistuksien tarkentuessa. Tarkista saatavilla olevilla palvelut tästä päivittyvästä tiedotteesta.

 

Mitkä palvelut ovat nyt poissa käytöstä?

Tilojamme avataan portaittain kysynnän kasvaessa ja viranomaisohjeistuksien tarkentuessa. Tarkista saatavilla olevilla palvelut tästä päivittyvästä tiedotteesta.

Uima-altaamme on pois käytöstä turvallisuussyistä.

 

Onko liikuntatilojen käyttäjille erityisiä ohjeita?

Suosittelemme saapumista suorituspaikoille oikeassa varustuksessa ja peseytymistä treenin jälkeen omassa huoneessa/kotona. Jos tarvitaset pukuhuonetta, tiedustele sitä vastaanotostamme.

Asiakkaan tulee käyttää käsidesiä tilaan saavuttaessa ja sieltä poistuttaessa, sekä huolehtia hyvästä hygieniasta.

Kuntosalilla tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin (suositus 2 metriä). Käyttäjän tulee myös puhdistaa laitteet jokaisen harjoituksen jälkeen tilasta löytyvillä välineillä.

Suosittelemme omien välineiden mukaan ottamista mahdollisuuksien mukaan.

Tule treenaamaan vain terveenä. Jos olet flunssainen tai tunnet olosi muuten heikoksi, jää kotiin. Jos perheenjäsenelläsi on hengitystieoireita, suosittelemme myös silloin jäämään kotiin tarkkailemaan tilannetta.

 

Onko saunatilojen käyttäjille erityisiä ohjeita?

Vältämme yleisiä saunavuoroja muiden kuin oman perheen / ryhmän kesken.

Saunatilat ovat käytössä vain ennakkovarauksesta.

 

Varausten peruutukset ja muutokset

Voinko perua tai muuttaa varaustani ja tuleeko siitä lisäkustannuksia?

Noudatamme 1.6. alkaen normaaleja peruutusehtojamme. Löydät ne alla olevista linkeistä.

Varaus- ja peruutusehdot yksittäisille vapaa-ajan matkailijoille

Varaus- ja peruutusehdot yritysasiakkaille

Varaus- ja perutusehdot vst-asiakkaille (joukkueet)

Jos palveluitamme suljetaan viranomaisten määräyksestä, on voimassa olevat varaukset mahdollista siirtää uuteen ajankohtaan tai perua kuluitta.

 

Jos sairastun tai joudun karanteeniin, miten varaukseni käy?

Haluamme ennen kaikkea toimia niin, että asiakkaamme ja henkilökuntamme pysyvät terveenä. Jos sairastut, olethan yhteydessä myyntipalveluumme tai vastaanottoomme.

Vastaanotto: avoinna ma-la klo 8-22, su 8-19. 0201 108 200 / reception@eerikkila.fi

Kokous- ja ryhmämyynti: avoinna ma-pe klo 8-16 numerossa 0201 108 238 ja osoitteessa sales@eerikkila.fi

 

Jos haluan tehdä uuden varauksen, millaiset peruutusehtonne ovat?

Noudatamme 1.6. alkaen normaaleja peruutusehtojamme. Löydät ne alla olevista linkeistä

Varaus- ja peruutusehdot yksittäisille vapaa-ajan matkailijoille

Varaus- ja peruutusehdot yritysasiakkaille

Varaus- ja perutusehdot vst-asiakkaille (joukkueet)

Jos palveluitamme suljetaan viranomaisten määräyksestä, on voimassa olevat varaukset mahdollista siirtää uuteen ajankohtaan tai perua kuluitta.

 

Järjestetäänkö leiri x, keneltä voin tiedustella asiaa? Jos leiri peruuntuu, voinko vanhempana peruuttaa oman majoitusvaraukseni, jos peruutusehto on umpeutunut?

Tapahtumiin ja leireihin liittyvän ajantasaisen tiedon saat vastaanotostamme.

 

Voinko saada lisää käyttöaikaa lahjakorttiini / kuukausikorttiini poikkeustilanteen takia?

Voit olla asiasta yhteydessä vastaanottoomme, pyrimme olemaan joustavia.

Aiheeseen liittyviä kirjoituksia

SPV juhli Eerikkilä Floorball Cupin voittoa

27.07.2020 | Urheilu, Uutinen