Etsimme asiakaspalvelutiimimme hektiseen arkeen sitoutunutta, positiivista ja asiakaspalvelulle omistautunutta joukkuepelaajaa – oletko se sinä?
Eerikkilä on olemassa, jotta ihmiset ja yhteisöt voisivat hyvin ja menestyisivät. Ydinfilosofiamme perustuu ajatukseen, että todellisen menestyksen juuret ovat hyvinvoinnissa. Haluamme, että jokainen löytää oman ainutlaatuisen pelipaikkansa ja näin myötävaikuttaa omalla toiminnallaan koko yhteiskuntaan. Tässä suhteessa emme tee eroa pelaajan, valmentajan, johtajan tai työntekijän välillä, jokaisen rooli on elintärkeä.
Vastaanottomme palvelee urheilu-, vapaa-ajan ja yritysasiakkaitamme ympäri vuoden. Olemme tunnettuja palveluasenteestamme ja hymystämme. Teemme vastaanotossa työtä suurella sydämellä ja annamme kasvot Eerikkilän asiakaspalvelulle sekä varmistamme jokaisen vieraamme viihtyvyyden. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme ylivertaisia asiakaskokemuksia, joten odotamme myös sinulta positiivista ja asiakaslähtöistä asennetta.
Oletko sinä asiakaspalvelun ammattilainen, joka nauttii vaihtelevista ja nopeatempoisista päivistä sekä haluaa olla mahdollistamassa eri asiakasryhmiemme vierailun onnistumisen?
Tehtävänkuvasi
- Hoidat monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä: talossa olevien asiakkaiden vastaanottaminen, majoittaminen, opastus vierailun aikana, varaustenhallinta, sekä vastaanoton taustatyöt.
- Tarjoamme asiakaspalvelua kasvotusten, puhelimitse, sähköpostilla, chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa.
- Vastaanottopisteen yhteydessä sijaitsevan kahvilan ja shopin hoitaminen sekä kassatyöskentely on osa jokaista vuoroa.
- Vastaanottotiimi toimii myös kokouspalveluiden kanssa tiiviissä yhteistyössä ja yhteyshenkilönä paikan päällä oleville kokousryhmille.
- Työn sisältää myös useiden erilaisten järjestelmien hallinnoimista.
Odotamme sinulta:
- Monipuolista kokemusta asiakaspalvelutyöstä
- Isoksi eduksi luemme aiemman työkokemuksen vastaanottotyöstä / työskentelyn majoitusalan asiakaspalvelutehtävissä tai hotelli- ja matkailualan koulutuksen
- Hyviä tiimityötaitoja, mutta myös valmiuksia vastuun kantamiseen ja ajoittaiseen itsenäiseen työskentelyyn
- Olet oma-aloitteinen ja valmis tarttumaan erilaisiin työtehtäviin. Nautit asiakkaiden kohtaamisesta, etkä hätkähdä kiireisiäkään päiviä tai nopeaa reagointia vaativia tilanteita.
- Sinulla on reipas ja ratkaisukeskeinen asenne sekä erinomaiset vuorovaikutustaidot
- Suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa
- Hyvät ICT-taidot ja koet luontaiseksi käyttää päivittäisessä työssä erilaisia ohjelmistoja
- Eduksi luemme, jos olet jo suorittanut anniskelu- ja hygieniapassit
- Oma kulkuneuvo on välttämätön vaihtelevien työaikojen ja julkisten yhteyksien puuttumisen takia
Tarjoamme
- Mahdollisuuden olla mukana tekemässä merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä kehittyvässä ja kasvavassa työyhteisössä, jossa hyvinvoinnin edistäminen on yhteinen intohimomme
- Tehtävän ainutlaatuisessa ympäristössä ja positiivisessa ilmapiirissä työyhteisössä, jossa tavoitteenamme on toimia ratkaisukeskeisesti ja aidosti asiakkaiden ja kollegoiden parhaaksi
- Tuen työssäsi onnistumiseksi
- Monipuoliset henkilöstöedut (mm. liikunta- ja hyvinvointietu, majoitusetu, kuntotestaukset, vaate-etu, laajat työterveyspalvelut)
Olemme avoinna vuoden jokaisena päivänä ja asiakaspalvelijan työ on kaksivuorotyötä. Työvuorot ajoittuvat klo 7-21.00 välille asiakasvirtojen mukaan ja työpäivistä noin puolet on iltavuoroa. Työ sisältää myös viikonlopputyötä muutaman viikonlopun / kk.
Työ on kokoaikatyö (laskennallinen viikkotuntimäärä 36,25h/vko). Jos olisit kiinnostunut työstä, mutta joustavammilla osa-aikaisilla tuntimäärillä, voit myös ilmaista kiinnostuksesi tiimin ekstraajaksi.
Työ alkaa: heti sopivan henkilön löydyttyä, viimeistään marraskuun alussa Palkkaus: Yksityisen opetusalan TES Työsuhde: kokoaikainen, toistaiseksi voimassa oleva Hakuaika: 20.10.2024 asti, haastatteluja tehdään jo hakuaikana