Yritykset-ryhmaliikunta-moduulikuva

Ryhmäliikunnalla hiki pintaan ja lihakset vetreäksi

Eerikkilän ammattitaitoiset liikunnanohjaajat sytyttävät liikunnan ilon kaikenikäisiin harjoittelijoihin.  Kuntoliikuntalajit tuovat hien pintaan, kehittävät lajitaitojasi ja haastavat sinut fyysisesti.

Kehonhuoltotunnit sisältävät rauhallisempaa liikuntaa, venyttelyä ja kehonhuoltoa. Tutustu vaihtoehtoihin ja valitse juuri sinun ryhmällesi sopiva ryhmäliikuntatunti!

Foamroller Eerikkilä

Kehonhuoltoa ja palautumista

E.KEHONHUOLTO
Aluksi lämmitellään ja tehdään dynaamisia liikkuvuusharjoitteita. Vahvistetaan keskivartalon tukilihaksistoa hallintaharjoitteilla, lopuksi hellitään kehoa ja mieltä rauhallisilla venytyksillä ja rentoutusharjoituksilla. Kesto 1 h.

KEHONHUOLTO RULLATEN
Opi rentouttamaan lihakset hierontarullalla. Hierontarul­la on monipuolinen kehonhuoltoväline, jonka avulla saat lihakset rentoutumaan. Kesto 1 h. Max 20 hlöä.

Joogaa-small

TERVE SELKÄ –TUNTI
Tunnilla keskitytään ryhtiin, keskivartalon tukilihasten vahvistamiseen ja yhteistoimintaan. Elvyttää kireitä lihaksia. Kesto 1 h.

SYVÄVENYTTELY
Syvävenyttelytunnilla rentoudut ja avaat kehosta kaikis­ta jännittyneimpiä lihaksia. Kesto 1 h.

Hinnat (sis.alv):
95 € tunti + 6 € / hlö

Muut-lajit-Ela-kuin-urheilija-Eerikkilä-24-7-moduulikuva

Kehonhuoltoa ja rentoutusta

SLOWPULS-FVR
Fyysisen voimaantumisen rentoutus on aktiivinen liike- ja rentoutus-ohjelma kiireen, stressin ja väsymyksen katkaisuun. Se palauttaa kehon luonnollisia toimintamalleja ja voimavaroja, jolloin keho, mieli ja sisin toimivat sopusoinnussa keskenään. Kesto 1 h-1,5 h.

FASCIALINJAUS™ ja RENTOUTUS
Fascialinjaus on koko kehon toiminnallista liikkuvuusharjoittelua. Fascialinjauksella eli kehon sidekudoslinjoihin kohdistuvalla liikkeellä, hengityksellä ja rentoutumisella pyritään kehon liikkuvuuden keskinäiseen parantamiseen. Liikkeet ovat lempeää, pumppaavaa lihastyötä ja kontrolloitua venytystä. Palautumista tehostaa lopuksi rentoutumistuokio. Kesto 1-1,5 h.

Metsäjooga Eerikkilä Tammela

JOOGA
Voimaa, notkeutta, kehon ja mielen yhteistoimintaa. Perustuu pääosin astanga-, hatha- ja yinjoogaan. Kesto 1 h.

METSÄJOOGA
Joogaa metsän siimeksessä, maisemista ja tunnelmasta nauttien. Tunne jalkojesi alla metsän sammalmatto, yläpuolellasi taivas rajana. Kurkkaa samalla järvelle mielikuvissasi tai luonnossa, haasta tasapainoasi, keskittymistäsi ja liikkuvuuttasi. Rentoudu lopuksi kaikkia aistejasi hyväksikäyttäen. Kesto 1 h.

Metsänhyssy Nina P-R_ Eerikkilä

MetsänHyssy™
Kokemuksellinen tunti luontoympäristössä. Luontoympäristöllä on tutkimusten mukaan todettu olevan erityinen hyvinvointia lisäävä vaikutus. Tunne, näe, kuule, tuoksuttele, ja ennen kaikkea koe! Et tarvitse erämiestaitoja riittää, että vain olet, ja kenties löydät mielipaikkasi. Mielipaikassasi rentoudut, irtaudut arjesta, huolet unohtuvat ja saat mahdollisuuden pohtia omaa elämääsi ja itseäsi. Luonto hoitakoon, kiire ja stressi jäävät taakse! Tunti sisältää metsäjoogaa, mielipaikkaharjoituksen ja hyssyttelyn. Kesto 1.5h (tarvittaessa lyhennettynä 1h).

Hinnat (sis. alv):
1 tunti 160€ + 6€ / hlö

Yritykset-Kuntotestaus-Eerikkilä-moduulikuva

Hikeä pintaan

CROSSTRAINING
Yhdistelmä voima-, kestävyys- ja liikkuvuustreeniä, maustettu ketteryydellä. Tunnilla käytetään vastuksena monipuolisesti omaa kehoa ja eri liikuntavälineitä, kuten levytankoa, kahvakuulaa, renkaita ja kuntopalloa. Kesto 1 h. Max 20 hlöä.

FITBALL
Kehitä kehonhallintaa, tasapainoa ja lihaskuntoa. Tunnilla liikutaan ison jumppapallon avulla ja tehdään monipuolisesti lihaskuntoliikkeitä. Tunti kehittää erityisesti keskivartalon tukilihak­sia. Kesto 1 h. Max 16 hlöä.

 

Eerikkilä kahvakuula

KAHVAKUULA
Tunnilla käydään läpi kahvakuulailun perusteknii­kat, jonka jälkeen lihaskestävyyspainotteinen treeni. Päättyy palauttaviin venytyksiin. Kesto 1 h. Max 16 hlöä.

KUNTOSALI TUTUKSI + KIERTOHARJOITTELU
Tunnin aika­na tutustutaan kuntosalin tavallisimpiin laitteisiin ja tehdään kiertoharjoitus, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille. Kesto 1,5 h. Max 16 hlöä.

OUTDOOR TRAINING
Lihaskunto-ja kestävyystreeniä luonnossa, pääosin omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kesto 1 h.

SUL ANMJ-leiri 1

POWERBAND – treeni
Vastuskuminauhalla treenaamisessa yhdistyy lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteet sekä yhdessä tekeminen. Kehittää kehonhallintaa, voimaa ja tasapainoa. Hyviä vinkkejä kotiin ja työpaikalle! Kesto 1 h.

PUMPPI
Pumppi kehittää lihaskestävyyttä, lisää energi­ankulutusta ja kiinteytymistä. Liikkeet tehdään levytankoa ja – painoja, omaa kehoa, käsipainoja ja step-lautoja hyödyntäen. Kaikki päälihasryhmät saavat treeniä tällä tunnilla. Tunti soveltuu hyvin kaikille, eikä se sisällä askelsarjoja. Kesto 1 h. Max 16 hlöä.

Hinnat (sis.alv):
95 € tunti + 6 € / hlö

Tanssitunti-Eerikkilä

Let´s dance

E.LAVIS
Lavatanssijumppa on uusi helppo ja hikinen liikunta­muoto, joka yhdistää lavatanssiaskeleita ja jumppaa. Kesto 1 h. Max 20 hlöä.

LET’S DANCE!
Tunnilla jammaillaan yhdessä mukaansatempaavaan musiikkiin ja tanssitaan helpohkoja koreografioita kap­pale kerrallaan. Kesto 1 h. Max 20 hlöä.

Hinnat (sis.alv):
95 € tunti + 6 € / hlö

Placeholder Picture

Myyntipalvelu

020 1108 238