Asiakaskokemus pääosassa Eerikkilän uudella verkkosivustolla

07.07.2020

Eerikkilä Sport & Outdoor Resort on uudistanut verkkosivustonsa keväällä osana asiakaskokemuksen kehittämistä. Eerikkilän markkinointipäällikkö Laura Sirén kertoo projektin tavoitteena olleen alusta alkaen asiakkaan tiedonsaannin ja asioimisen helpottaminen verkkosivustolla.

”Verkkosivut ovat usein asiakkaan ensimmäinen kosketus meihin, ja siksi meillä on vahva tahtotila panostaa myös digitaalisiin palvelukanaviin. Verkkosivuston uudistaminen nykyvaatimuksia vastaavalle tasolle oli yksi askel eteenpäin tässä asiassa”, Sirén kertoo ja painottaa, että kehitystyö digitaalisten kanavien parissa jatkuu edelleen.

”Tutkimme aktiivisesti mahdollisia tapoja olla läsnä yhä enemmän myös digitaalisesti, esimerkiksi chatin tai muiden online-palveluiden avulla.”

Verkkosivuston uudistuksesta vastasi markkinointiviestinnän ja digitaalisten palveluiden suunnittelutoimisto Nitro.

”Eerikkilä tarjoaa monenlaisia palveluita hyvin erilaisille kohderyhmille eri palvelukanavissa, mikä antoi suunnittelun lähtökohdille omat haasteensa. Uudistuksen myötä esimerkiksi aiemmin erillisenä toimineen verkkokaupan tarjooma yhdistyy nyt saumattomasti osaksi sivuston käyttökokemusta”, toteaa Project Manager Jyri Ryyppö Nitrolta.

”Suunnittelimme ja toteutimme hyvässä yhteistyössä Nitron kanssa selkeät, helppokäyttöiset ja inspiroivat sivut”, Laura Sirén summaa.

Aiheeseen liittyviä kirjoituksia

Esport Oilers MAAJOUKKUETIE-toiminnan kehitystyöstä: Tarvitsemme dataa ja erilaisia pelimuotoja

13.12.2024 | MAAJOUKKUETIE, Urheilu, Uutinen